Als Young Professional kom je in een team terecht met enthousiaste collega’s. Zo raak je binnen no-time bekend met alles wat te maken heeft met een personeels- en salarisadministratie binnen een grote retailorganisatie. Hoe kan jij ons helpen deze projecten succesvol uit te rollen? Tijdens een gemiddelde werkweek houd jij je bezig met het:
• ondersteunen van de filialen bij de uitvoering van personele taken, zoals beheer personeelsgegevens/contracten, aangifte arbeidsongevallen, aanvragen tijdskrediet, etc.;
• bijhouden van het personeelsinformatiesysteem en beheren van de personeelsdossiers;
• adviseren van de medewerkers ten aanzien van juridisch
arbeidsrechtelijke zaken;
• signaleren van verbeterkansen in onze processen.
Bachelor werk- en denkniveau, bij voorkeur optie personeelswerk of evenwaardig door ervaring.
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt.
• Een analytische blik, nauwkeurig met oog voor details: je hebt namelijk te maken met personeelsgegevens, contracten, een foutje kan grote gevolgen hebben.
• Je bent in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden en kunt omgaan met deadlines.
• Heb je ervaring met e-Blox, dan is dat een plus.
• Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Kennis Frans is mooi meegenomen.
Een uitdagende en afwisselende fulltime job. We kunnen je één garantie geven: saai is het bij ons nooit!
• Een marktconform salaris dat past bij jouw kennis en werkervaring.
• Een eigen Academy met een breed aanbod aan trainingen en cursussen.
• Een informele, no-nonsense manier van werken: resultaat telt, maar dit vooral ook in een goede sfeer.
Nancy Taets
0476/95 72 46
hr@bigc.be